خانه / برندهای سمعک / سمعک استارکی (Starkey)

سمعک استارکی (Starkey)

سمعک استارکی

starkey_campus_with_starkey_logo

سال ۱۹۶۷ : شخصی به نام William Austin شرکت خدمات و تعمیرات حرفه ای سمعک را در شهر Minnesota آمریکا راه اندازی کرد و کار این شرکت در ابتدا تعمیرات سمعک بود.

سال ۱۹۷۱ : در این سال این شخص یک شرکت کوچک به نام لابراتوار استارکی را از آقای Harold Starkey خریداری نمود و بخش تعمیرات حرفه ای خود را با لابراتور قالب ادغام نمود و نام سمعک استارکی بر آن نهاد.

سال ۱۹۷۳ : استارکی سمعک سفارشی ITE به نام CE1 را با دوره امتحان ۹۰ روزه و یک سال گارانتی عرضه کرد. در این سال استارکی مدلهای مختلفی از سمعک CE را تولید کرد. استارکی به سرعت کمپانی پیشرو در تولید سمعکهای سفارشی گردید.

سال ۱۹۷۵ : همزمان با رشد چشمگیر سمعک های سفارشی، قابلیت های اولیه استارکی به سرعت رو به پیشرفت بود و در همین سال ساختمان جدیدی در نزدیکی Eden Prairie در ایالت Minnesota آمریکا خریداری نمود.

سال ۱۹۷۶ : سمعک استارکی اولین شرکت تابع را در منچستر انگلیس افتتاح نمود و در طی ۵ سال پس از آن توانست در تورنتو کانادا.، هامبورگ آلمان.، فرانسه، و Glencoe در Minnesota آمریکا آغاز به کار کند.

سال ۲۰۰۱ : استارکی سمعک های دیجیتال سری Genesis را معرفی کرد که توانست به سرعت به برترین سمعک موجود در بازار تبدیل گشته و سمعکهایAxent به عنوان نماد پیشرفته تکنولوژی دیجیتالی شناخته می شود.

سال ۲۰۰۳ : در ادامه تعهدات بیمار محور استارکی سمعک Genesis 4 با ویژگی Precision Audio Imaging که در واقع ویژگی منحصر به فرد صدای محیطی را ارائه می دهد. سمعک های Sequel.، II Axent و مجموعه Arista با سطح بالایی از کیفیت.، رسایی صدا و راحتی شنیداری برای کاربر نیز ارائه می شود.

سال ۲۰۰۷ : مدل Destiny 1600 با تنظیمopenfit  باعث ایجاد طبیعی ترین کیفیت صدا با استفاده از سمعک گردید.

سال ۲۰۱۱ : استارکی سمعک AMP یک سمعک نامرئی است و برای افرادی که هنوز آمادگی ذهنی استفاده از سمعک را ندارند و سمعک های گروه X کاملترین سمعک دیجیتالی مرسوم استتا به بازار عرصه می نماید.

سال ۲۰۱۴ : سمعک Halo برای موبایل Iphone ساخته شده است که یک انتخاب تازه برای استفاده کنندگان سمعک استارکی است. سمعک Halo از طریق Trulink app به محصولات  Ipod، iphone، ipad متصل می شود و ارتباط مستقیم موسیقی، ویدیو و تلفن را به بیمار می دهد.

برای مشاهده سایت شرکت ستارکی اینجا کلیک نمایید