خانه / برندهای سمعک / سمعک زیمنس (siemens)

سمعک زیمنس (siemens)

سمعک زیمنس (siemens)

siemens-super-power-lotus-13p-digital-bte-hearing-aid

تاریخچه سمعک زیمنس (siemens) بر می گردد به ۱۳۰ سال پیش که شخصی به نام ورندون زیمنس.، رسیور phonopher را اختراع نمود. وی پیشرو در بسیاری از دیگر ابداعات درعرصه شنوایی شناسی شد و در این راستا زیمنس همواره به تعهدات خود پایبند بوده است.شاهکارهای شنوایی شناسی زیمنس تنها به دنبال یک هدف اصلی است که با به کارگیری راهبردهای خود به افزایش سطح شنوایی کمک نموده و کیفیت زندگی را برای افرادی که دچار افت شدید شنوایی هستند افزایش دهد. این همان هدفی است که از گذشته تا به امروز به دنبال تحقق آن بوده است و ما نیز در کلینیک شنوایی سنجی و سمعک قلهک در راستای پیشبرد این هدف پذیرای مددجویان محترم هستیم.

ویژگی های سمعک زیمنس

فناوری micon سکوی جدید در ادامه نوآوری best sound technology می باشد که در انواع سمعک های این برند وجود دارد و تعامل عملکرد سه ویژگی اصلی ان با یکدیگر تعادلی کامل میان کیفیت و رسایی صدا به وجود می آورد. سمعک زیمنس (siemens) دارای ویژگی ای تحت عنوان تعادل Soundability TM می باشند و در نتیجه حداکثر پذیرش سمعک.، رضایت خاطر از شنوایی در درازمدت و تجربه شنیداری صدای طبیعی را مطابق با نیازهای فردی به ارمغان می آورد.

زیمنس طیف گسترده ای از سمعک های جدید با قابلیت پوشش دهی و برطرف سازی انواع افت شنوایی را با توجه به نیاز هر فرد ارائه کرده است. شما می توانید مجموعه ای متنوع از انواع مدل های سمعک زیمنس (siemens) را با سطوح عملکردی متفاوت از سمعک های پنهان داخل گوشی گرفته تا سمعک های پر قدرت پشت گوشی و یا سمعک های چندمنظوره RIC را در این طیف مشاهده کنید و بر حسب نیاز خود از آنها بهره ببرید.

برای مشاهده لینک شرکت زیمنس اینجا کلیک کنید