خانه / خبری / آیا سمعک کودک من مناسب است؟

آیا سمعک کودک من مناسب است؟

آیا سمعک کودک من مناسب است؟

آیا سمعک کودک من مناسب است؟ سوالی است که والدین هنگام تهیه یک سمعک برای کودکان خود با آن مواجه می شوند. اگر برای کودکتان سمعکی جدید تجویز شده است و شما و کودکتان احساس می کنید که سمعک قبلی بهتر بوده است، در مورد این تغییرات از شنوایی سنج خود سؤال کنید.به خاطر داشته باشید که مدت زمان کمی برای عادت به سمعک جدید نیاز است، در این مدت کودک شما باید چندین بار نزد شنوایی سنج برود تا سمعک وی به دقت تنظیم شود.

اگر کودکتان سمعکی جدید دارد، بسیار مهم است تا شما به واکنش وی به صداها به ويژه صداهای بلند توجه کنید. اگر زمانی که کودک در حال گوش دادن به صداهای اطرافش می باشد سمعکش دائماً چشمک می زند(روشن و خاموش می شود)، بایستی سطح ولوم (دکمه ي صدا) آن را بررسي کنید. اگر احساس می کنید که دکمه ي صدا در جای مناسبی نیست، بایستی سریعاًبا شنوایی سنج کودکتان در این خصوص صحبت کنید

شنوایی سنج قادر است عملکرد سمعک کودکتان را با استفاده از اندازه گیری های گوش واقعی آزمایش کند. این ارزيابي ها به شنوایی سنجان اجازه می دهد تا بفهمند آیا سمعک دقیقاً مناسب کودکتان هست يا خير؟ از شنوایی سنج کودکتان اطلاعاتی در این خصوص دریافت کنید.

کلینیک تخصصی شنوایی و سمعک مرزداران یکی از معتبرترین مراکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک است که مجهز به تجهیزات پیشرفته و مدرن و کادر درمانی مجرب می باشد. کلینیک مرزداران از معدود مراکز در سطح کشور با لابراتوار پیشرفته ی ساخت سمعک نامرئی IIC می باشد و خدمات خود را در شیفت عصر ارائه می کند. کلینیک سمعک مزرداران صداقت را سرلوحه ی خود قرار داده است و با ارائه ی خدماتی علمی جهت کمک به جامعه کم شنوا حداکثر تلاش خود را انجام می دهد.(۰۲۱۴۴۲۲۹۵۸۸)

همچنین ببینید

سمعک نامریی مناسب چه افرادی است ؟

سمعک  نامریی مناسب چه افرادی است ؟ این نوع از سمعک ها برای افرادی مناسب …